FANDOM

ÉletrajzSzerkesztés

Hosok Nekromantak Zoltan
Zoltán egyike azoknak az élőhalott vezéreknek, akik a mágusokat tartják igazi ellenségüknek. Hogy jobban megismerje őket, Zoltán alaposan tanulmányozta az Ezüst Városok ősi mágiáját. Ennek köszönhetően képes különös módon vegyíteni a nekromanta ismereteket a varázslók mágiájával: amikor egy ellenség varázslatot használ, az a tudás „elvész”, amíg Zoltán a harcmezőn tartózkodik.

Induló tulajdonságokSzerkesztés

Tamadas TámadásVedekezes VédekezésVarazsero VarázserőTudas TudásMoral MorálSzerencse SzerencseMana Mana
01310010

SpecializációSzerkesztés

Specializaciok Nekromantak Magiafacsaro
Mágiafacsaró
Ha az ellenséges hős varázsol, blokkolni lehet a varázskönyvében, így az a varázslat nem lesz használható. A blokkolás valószínűsége növekszik, ahogy a hős szintet lép. Minél magasabb a varázslat köre, annál nehezebb blokkolni.

Induló ismeretek és képességSzerkesztés

Induló ismeretekSzerkesztés

Ismeretek Nekromancia Alap
Alap nekromancia
Egyedi nekromanta ismeret. Segítségével a nekromanta az elesett ellenséges élőlények 20%-át csontvázként feltámaszthatja. (Hetente csak korlátozott számú lényt lehet feltámasztani). Befolyásolja a sötét energia pontok számát.
Ismeretek Megvilagosodas Alap
Alap megvilágosodás
A hős +1-et kap az egyik elsődleges statisztikájához minden negyedik szintjéért az elsőtől kezdve, és 5% bónuszt kap a tapasztalati pontokra.

Induló képességSzerkesztés

Kepessegek Misztikus megerzes
Misztikus megérzés (Alap megvilágosodás ismeretből)
Lehetővé teszi egy, az ellenséges hős vagy lény által a harcban használt, ismeretlen varázslat megtanulását (ha a hős képes rá, ami az iskolát, szintet stb. illeti).

Induló sereg és varázslatSzerkesztés

A lények számánál azért nem egy konkrét szám szerepel, mert a játék indulásakor véletlenszerűen kerül meghatározásra a lények mennyisége. Nem minden hős kap varázslatot induláskor, azonban néhányuk egy vagy több extra harci szerkezettel kezdheti a játékot.

Induló lényekSzerkesztés

Lenyek Nekropolisz Csontvaz
Lenyek Nekropolisz Zombi
Lenyek Nekropolisz Szellem
20-29 Csontváz9-11 Zombi0-3 Szellem

Induló varázslatSzerkesztés

Varazslatok Idezo magia Holtak feltamasztasa
Holtak feltámasztása