ÉletrajzSzerkesztés

Hosok Demonurak Nebiros Veyer
Nebiros több órát töltött el csatában, mint bármelyik másik lény Sheogh mélységeiből. Sikerei azonban nem annyira több ezer órányi véres tapasztalatán, mint inkább szerencséjén és kiszámíthatatlanságán alapul. A legyőzött ellenségek tanúsíthatják, hogy a káosz hatalmai állnak az oldalán, azok hozzák meg neki a sikert, amennyiben a szükség úgy hozza. Tekintve, hogy jelentéktelen rabszolgából küzdötte fel magát Sheogh egyik legnagyobb hatalmává, ez nagyon is lehetségesnek tűnik.

Induló tulajdonságokSzerkesztés

Tamadas TámadásVedekezes VédekezésVarazsero VarázserőTudas TudásMoral MorálSzerencse SzerencseMana Mana
20120020

SpecializációSzerkesztés

Specializaciok Demonurak Kaosz kivalasztottja
Káosz kiválasztottja
A hős serege minden tagjának 1-gyel nő a szerencséje. Az ellenséges hős nem használhat taktikai képességeket a csatában.

Induló ismeretek és képességSzerkesztés

Induló ismeretekSzerkesztés

Ismeretek Kapunyitas Alap
Alap kapunyitás
Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput, és ilyenkor elveszíti kezdeményezésének 50%-át. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 30%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek.
Ismeretek Tamadas Alap
Alap támadás
5%-kal növeli lényeid közelharci sebzését.

Induló képességSzerkesztés

Kepessegek Taktika
Taktika (Alap támadás ismeretből)
Lehetővé teszi, hogy nagyobb területen rendezd újra a lényeidet a harc előtt.

Induló seregSzerkesztés

A lények számánál azért nem egy konkrét szám szerepel, mert a játék indulásakor véletlenszerűen kerül meghatározásra a lények mennyisége. Nem minden hős kap varázslatot induláskor, azonban néhányuk egy vagy több extra harci szerkezettel kezdheti a játékot.

Induló lényekSzerkesztés

Lenyek Demoni sik Imp
Lenyek Demoni sik Szarvas demon
Lenyek Demoni sik Pokolkutya
16-23 Imp9-11 Szarvas démon0-3 Pokolkutya