FANDOM

ÉletrajzSzerkesztés

Hosok Nekromantak Naadir
Naadir még a többi nekromantánál is jobban megveti a hús világát. A tökéletesség számára csak a csupasz, anyagi tisztátalanságoktól mentes szellemben található meg. A szellemvilág beható ismerete a harcmezőn lehetővé teszi számára, hogy fogságba ejtse ellenségei lelkét, és velük erősítse meg saját seregét.

Induló tulajdonságokSzerkesztés

Tamadas TámadásVedekezes VédekezésVarazsero VarázserőTudas TudásMoral MorálSzerencse SzerencseMana Mana
01310010

SpecializációSzerkesztés

Specializaciok Nekromantak Lelekvadasz
Lélekvadász
Minden alkalommal, ha ellenséges lény elesik a csatában, szellemek jelennek meg. A megidézett szellemek száma a hős szintjétől függ.

Induló ismeretekSzerkesztés

Ismeretek Nekromancia Alap
Alap nekromancia
Egyedi nekromanta ismeret. Segítségével a nekromanta az elesett ellenséges élőlények 20%-át csontvázként feltámaszthatja. (Hetente csak korlátozott számú lényt lehet feltámasztani). Befolyásolja a sötét energia pontok számát.
Ismeretek Idezomagia Alap
Alap idézőmágia
Lehetővé teszi harmadik körös idézőmágia varázslatok tanulását, és minden idézőmágiát erősebbé tesz.
Ismeretek Sotet magia Alap
Alap sötét mágia
Lehetővé teszi harmadik körös sötét mágia varázslatok tanulását, és minden sötét mágiát erősebbé tesz.

Induló sereg és varázslatSzerkesztés

A lények számánál azért nem egy konkrét szám szerepel, mert a játék indulásakor véletlenszerűen kerül meghatározásra a lények mennyisége. Nem minden hős kap varázslatot induláskor, azonban néhányuk egy vagy több extra harci szerkezettel kezdheti a játékot.

Induló lényekSzerkesztés

Lenyek Nekropolisz Csontvaz
Lenyek Nekropolisz Zombi
Lenyek Nekropolisz Szellem
20-29 Csontváz9-11 Zombi0-3 Szellem

Induló varázslatSzerkesztés

Varazslatok Idezo magia Holtak feltamasztasa
Holtak feltámasztása