FANDOM

ÉletrajzSzerkesztés

Hosok Nekromantak Markal
A nekromancia által nyújtott lehetőségek elkötelezett híve, Markal a legmagasabb szintre emelkedett a nekromanták között, ameddig csak élő ember elérhet. Fiona királynő egykori legkedvesebb tanácsadója és udvari asztrológusa erős (és titkos) halálkultista bázist hozott létre a Szent Birodalom belsejében. Azonban a Fény Egyházának vallási vezetői gyanakodni kezdtek, és amikor Fiona meghalt, védencét a Birodalom távoli szegletébe száműzték. Miután rájött, hogy a Pókistennő csókjának elfogadása után már nem mozoghat szabadon Ashan többi királyságában, Markal diplomácia, és természetesen cselszövés útján próbálja teljesíteni Heresh céljait.

Induló tulajdonságokSzerkesztés

Tamadas TámadásVedekezes VédekezésVarazsero VarázserőTudas TudásMoral MorálSzerencse SzerencseMana Mana
01311010

SpecializációSzerkesztés

Specializaciok Nekromantak Halalur
Halálúr
Minden semleges élőholt csatlakozik a hős seregéhez. A csatlakozó lények száma a kezdeti mennyiség 50% + hős szintenként 2%-a.

Induló ismeretek és képességSzerkesztés

Induló ismeretekSzerkesztés

Ismeretek Nekromancia Alap
Alap nekromancia
Egyedi nekromanta ismeret. Segítségével a nekromanta az elesett ellenséges élőlények 20%-át csontvázként feltámaszthatja. (Hetente csak korlátozott számú lényt lehet feltámasztani). Befolyásolja a sötét energia pontok számát.
Ismeretek Hadvezetes Alap
Alap hadvezetés
A hős seregében minden lény morálja 1-gyel megnő.

Induló képességSzerkesztés

Kepessegek Diplomacia
Diplomácia (Alap hadvezetés ismeretből)
A hős hatékonyabban tárgyalhat az ellenséges lényekkel. A csatlakozni kívánó lények toborzásának esélye megnő, költsége lecsökken.

Induló seregSzerkesztés

A lények számánál azért nem egy konkrét szám szerepel, mert a játék indulásakor véletlenszerűen kerül meghatározásra a lények mennyisége. Nem minden hős kap varázslatot induláskor, azonban néhányuk egy vagy több extra harci szerkezettel kezdheti a játékot.

Induló lényekSzerkesztés

Lenyek Nekropolisz Csontvaz
Lenyek Nekropolisz Zombi
Lenyek Nekropolisz Szellem
20-29 Csontváz9-11 Zombi0-3 Szellem

Hadjáratbeli szerepeSzerkesztés

Ez a szakasz még csonk.