ÉletrajzSzerkesztés

Hosok Lovagok Klaus Glen
Az alapos kiképzésben részesült, ám a Griff Birodalom távoli vidékének egyik szegényebb nemesi családjából származó Klaus talán örökre ismeretlen maradt volna, ha nem mosolyog rá a szerencse. Miután egy rossz helyre kézbesített pergamennek köszönhetően sikerült bejutnia az egyik legkomolyabb lovagi tornára, a Birodalom legnagyobb neveinek legyőzésével elkápráztatta a közönséget. Attól a naptól fogva képességeivel kivívta minden lovas harcos elismerését.

Induló tulajdonságokSzerkesztés

Tamadas TámadásVedekezes VédekezésVarazsero VarázserőTudas TudásMoral MorálSzerencse SzerencseMana Mana
12110010

SpecializációSzerkesztés

Specializaciok Lovagok Lovassagi parancsnok
Lovassági parancsnok
A kóbor lovagok és paplovagok lándzsás harci bónuszt kapnak a hős szintlépéseikor. A hős „megtorló csapás” képessége erősebb.

Induló ismeretek és képességSzerkesztés

Induló ismeretekSzerkesztés

Ismeretek Ellencsapas Alap
Alap ellencsapás
Egyedi lovagi ismeret. Lehetővé teszi emberi csapatok fejlesztését. Csak olyan menedéki városokban működik, ahol van gyakorlótér. A lovag csapatainak sebzése visszatámadáskor 5%-kal megnő.
Ismeretek Tamadas Alap
Alap támadás
5%-kal növeli lényeid közelharci sebzését.

Induló képességSzerkesztés

Kepessegek Megtorlo csapas
Megtorló csapás (Alap ellencsapás ismeretből)
A lovag ezzel a különleges harci képességgel megvédheti egy tetszőleges lényét a harc végéig. Ezalatt minden ellenséget, ami ezt a lényt támadja, közvetlen sebzés éri.

Induló sereg és varázslatokSzerkesztés

A lények számánál azért nem egy konkrét szám szerepel, mert a játék indulásakor véletlenszerűen kerül meghatározásra a lények mennyisége. Nem minden hős kap varázslatot induláskor, azonban néhányuk egy vagy több extra harci szerkezettel kezdheti a játékot.

Induló lényekSzerkesztés

Lenyek Menedek Paraszt
Lenyek Menedek Ijasz
Lenyek Menedek Gyalogos
22-32 Paraszt7-9 Íjász0-3 Gyalogos

Klaus, mint párbajhősSzerkesztés

Párbaj módban a hős előre meghatározott sereget, ismereteket, képességeket, varázstárgyakat és varázslatokat használhat. A hős tapasztalati szintje minden esetben 15. Ennek és a varázstárgyaknak köszönhetően tulajdonságai is mások, azonban természetesen specializációja nem változik.

Tulajdonságai párbajbanSzerkesztés

A zárójelben található érték a hős varázstárgyak nélküli alapértékei.

Tamadas TámadásVedekezes VédekezésVarazsero VarázserőTudas TudásMoral MorálSzerencse SzerencseMana Mana
8 (6)12 (8)234 (2)2 (0)30

Serege párbajbanSzerkesztés

Lenyek Menedek Arkangyal
Lenyek Menedek Paplovag
Lenyek Menedek Inkvizitor
Lenyek Menedek Fegyvernok
Lenyek Menedek Birodalmi Griff
Lenyek Menedek Mesterlovesz
Harci szerkezetek Gyogyitosator
7 Arkangyal14 Paplovag12 Inkvizítor70 Fegyvernök40 Birodalmi griff120 MesterlövészGyógyítósátor

Ismeretei és képességei párbajbanSzerkesztés

IsmeretekSzerkesztés

Ismeretek Ellencsapas Gyakorlott
Gyakorlott ellencsapás
Egyedi lovagi ismeret. Lehetővé teszi emberi csapatok fejlesztését. Csak olyan menedéki városokban működik, ahol van gyakorlótér. 30%-kal csökken a kiképzési költség. A lovag csapatainak sebzése visszatámadáskor 20%-kal megnő.
Ismeretek Fenymagia Fejlett
Fejlett fénymágia
Lehetővé teszi negyedik körös fénymágia varázslatok tanulását, és a fénymágia még erősebb lesz.
Ismeretek Hadvezetes Fejlett
Fejlett hadvezetés
A hős seregében minden lény morálja 2-vel megnő.
Ismeretek Tamadas Fejlett
Fejlett támadás
10%-kal növeli lényeid közelharci sebzését.

KépességekSzerkesztés

Kepessegek Megtorlo csapas
Megtorló csapás (Gyakorlott ellencsapás ismeretből)
A lovag ezzel a különleges harci képességgel megvédheti egy tetszőleges lényét a harc végéig. Ezalatt minden ellenséget, ami ezt a lényt támadja, közvetlen sebzés éri.
Kepessegek Aldas
Áldás (Gyakorlott ellencsapás ismeretből)
A lovag ezzel a különleges harci képességgel átmenetileg növelheti csapatai morálját, kezdeményét, támadását és védekezését.
Kepessegek Az aldasok mestere
Az áldások mestere (Fejlett fénymágia ismeretből)
A Megtisztítás és az Isteni erő varázslat tömeges vagy területi hatású lesz, de varázslási költségük megduplázódik. A hős csak feleannyi kezdeményezést veszít a varázslásukkal.
Kepessegek Orangyal
Őrangyal (Fejlett fénymágia ismeretből és az áldások mestere képességből)
Ha a lovag minden egysége meghal a harcban, egy angyal jelenik meg a csatatéren, és feltámasztja a legerősebb halott lényeket a seregéből, majd eltűnik.
Kepessegek Egi utmutatas
Égi útmutatás (Fejlett hadvezetés ismeretből és megtorló csapás képességből)
A lovag különleges parancsnoki képességével buzdítja csapatait a csatatéren, ezáltal hamarabb kerülnek sorra.
Kepessegek Taktika
Taktika (Fejlett támadás ismeretből)
Lehetővé teszi, hogy nagyobb területen rendezd újra a lényeidet a harc előtt.
Kepessegek Harci orjonges
Harci őrjöngés (Fejlett támadás ismeretből)
A hős seregében minden lény minimális és maximális sebzése 1-gyel megnő. Különösen hatékony alacsony szintű lények esetében.

Varázstárgyai párbajbanSzerkesztés

Varazstargyak Oroszlan koronaja
Oroszlán koronája
2-vel növeli a hős morálját és szerencséjét.
Varazstargyak Torpe kiralyok pajzsa
Törpe királyok pajzsa
+4 a hős védekezéséhez és a seregének minden tagját immúnissá teszi őrjöngés ellen.
Varazstargyak Hatalom kardja
Hatalom kardja
+2 a hős támadásához.
Varazstargyak Magikus vedelem csizmaja
Mágikus védelem csizmája
A hős 10% mágikus ellenállást szerez.

Varázslatai párbajbanSzerkesztés

Varazslatok Fenymagia Isteni ero
Varazslatok Fenymagia Gyorsitas
Varazslatok Fenymagia Kitartas
Varazslatok Fenymagia Megtisztitas
Varazslatok Fenymagia Lovedek elteritese
(Tömeges) Isteni erő*GyorsításKitartás(Tömeges) Megtisztítás*Lövedék eltérítése
Varazslatok Sotet magia Gyengeseg
Varazslatok Sotet magia Lassitas
GyengeségLassítás

(*): Az áldások mestere képesség által ezeket a varázslatokat a hős képes minden lényére egyszerre varázsolni.