ÉletrajzSzerkesztés

Hosok Lovagok Irina
Irina legkorábbi emlékei a griffekhez kötődnek, mivel grifftenyésztők megbecsült családjából származik. Úgy nőtt fel, hogy mindent tudott ezekről a nemes és veszélyes lényekről, és amikor a Birodalom háborúba vonult, készen állt rá, hogy ott kamatoztassa tudását, ahol arra a legnagyobb szükség van. Irina mindig gondoskodik róla, hogy az egységében harcoló griffek tökéletes egészségi állapotban legyenek, és habozás nélkül engedelmeskedjenek parancsainak.

Induló tulajdonságokSzerkesztés

Tamadas TámadásVedekezes VédekezésVarazsero VarázserőTudas TudásMoral MorálSzerencse SzerencseMana Mana
12110110

SpecializációSzerkesztés

Specializaciok Lovagok Griff kikepzo
Griff kiképző
Minden griff és birodalmi griff a hős seregében +1 bónuszt kap támadásra és védekezésre, a hős minden két szintjéért, az első szinttől kezdve. A griffek megkapják a zuhanórepülés képességét.

Induló ismeretek és képességSzerkesztés

Induló ismeretekSzerkesztés

Ismeretek Ellencsapas Alap
Alap ellencsapás
Egyedi lovagi ismeret. Lehetővé teszi emberi csapatok fejlesztését. Csak olyan menedéki városokban működik, ahol van gyakorlótér. A lovag csapatainak sebzése visszatámadáskor 5%-kal megnő.
Ismeretek Szerencse Alap
Alap szerencse
1-gyel növeli a hős seregében lévő lények szerencséjét.

Induló képességSzerkesztés

Kepessegek Magiaellenallas
Mágiaellenállás (Alap szerencse ismeretből)
A hős seregében minden lény mágiaellenállása 15%-kal megnő. A lények nagyobb eséllyel térnek ki az ellenséges mágia elől.

Induló sereg és varázslatokSzerkesztés

A lények számánál azért nem egy konkrét szám szerepel, mert a játék indulásakor véletlenszerűen kerül meghatározásra a lények mennyisége. Nem minden hős kap varázslatot induláskor, azonban néhányuk egy vagy több extra harci szerkezettel kezdheti a játékot.

Induló lényekSzerkesztés

Lenyek Menedek Paraszt
Lenyek Menedek Ijasz
Lenyek Menedek Griff
22-32 Paraszt7-9 Íjász1 Griff

Irinia, mint párbajhősSzerkesztés

Párbaj módban a hős előre meghatározott sereget, ismereteket, képességeket, varázstárgyakat és varázslatokat használhat. A hős tapasztalati szintje minden esetben 15. Ennek és a varázstárgyaknak köszönhetően tulajdonságai is mások, azonban természetesen specializációja nem változik.

Tulajdonságai párbajbanSzerkesztés

A zárójelben található érték a hős varázstárgyak nélküli alapértékei.

Tamadas TámadásVedekezes VédekezésVarazsero VarázserőTudas TudásMoral MorálSzerencse SzerencseMana Mana
9 (5)926 (3)3260 (30)

Serege párbajbanSzerkesztés

Lenyek Menedek Birodalmi Griff
Lenyek Menedek Griff
Lenyek Menedek Inkvizitor
Lenyek Menedek Fegyvernok
Lenyek Menedek Regruta
Lenyek Menedek Ijasz
Lenyek Menedek Arkangyal
30 Birodalmi griff30 Griff20 Inkvizítor60 Fegyvernök200 Regruta120 Íjász7 Arkangyal

Ismeretei és képességei párbajbanSzerkesztés

IsmeretekSzerkesztés

Ismeretek Ellencsapas Fejlett
Fejlett ellencsapás
Egyedi lovagi ismeret. Lehetővé teszi emberi csapatok fejlesztését. Csak olyan menedéki városokban működik, ahol van gyakorlótér. A lovag csapatainak sebzése visszatámadáskor 10%-kal megnő.
Ismeretek Hadvezetes Gyakorlott
Gyakorlott hadvezetés
A hős seregében minden lény morálja 3-mal megnő.
Ismeretek Vedekezes Fejlett
Fejlett védekezés
A lényeid sebesülésének mértékét 20%-kal csökkenti a harcban.
Ismeretek Tamadas Fejlett
Fejlett támadás
10%-kal növeli lényeid közelharci sebzését.
Ismeretek Szerencse Fejlett
Fejlett szerencse
2-vel növeli a hős seregében lévő lények szerencséjét.

KépességekSzerkesztés

Kepessegek Megtorlo csapas
Megtorló csapás (Fejlett ellencsapás ismeretből)
A lovag ezzel a különleges harci képességgel megvédheti egy tetszőleges lényét a harc végéig. Ezalatt minden ellenséget, ami ezt a lényt támadja, közvetlen sebzés éri.
Kepessegek Aldas
Áldás (Fejlett ellencsapás ismeretből)
A lovag ezzel a különleges harci képességgel átmenetileg növelheti csapatai morálját, kezdeményét, támadását és védekezését.
Kepessegek Szivossag
Szívósság (Fejlett védekezés ismeretből)
Minden lényed életpontját 2-vel megnöveli (különösen hatásos nagy seregek esetén).
Kepessegek Taktika
Taktika (Fejlett támadás ismeretből)
Lehetővé teszi, hogy nagyobb területen rendezd újra a lényeidet a harc előtt.
Kepessegek Harci orjonges
Harci őrjöngés (Fejlett támadás ismeretből)
A hős seregében minden lény minimális és maximális sebzése 1-gyel megnő. Különösen hatékony alacsony szintű lények esetében.
Kepessegek Magiaellenallas
Mágiaellenállás (Fejlett szerencse ismeretből)
A hős seregében minden lény mágiaellenállása 15%-kal megnő. A lények nagyobb eséllyel térnek ki az ellenséges mágia elől.

Varázstárgyai párbajbanSzerkesztés

Varazstargyak Vitalitas gyuruje
Vitalitás gyűrűje
+2-vel növeli a hős serege minden tagjának maximális életpontját.
Varazstargyak Hegyi urak fejszeje
Hegyi urak fejszéje
+4-gyel növeli a hős támadását.
Varazstargyak Szeljaro csizma
Széljáró csizma
+1 minden egység sebességéhez.
Varazstargyak Sarkanyszarny palast
Sárkányszárny palást
+3 a hős tudásához, és 10%-kal növeli a hős seregében a repülő egységek kezdeményezését.

Varázslatai párbajbanSzerkesztés

Varazslatok Fenymagia Isteni ero
Varazslatok Fenymagia Gyorsitas
Varazslatok Fenymagia Kitartas
Varazslatok Fenymagia Megtisztitas
Isteni erőGyorsításKitartásMegtisztítás
Varazslatok Sotet magia Gyengeseg
Varazslatok Sotet magia Sebezhetoseg
Varazslatok Sotet magia Rothadas
GyengeségSebezhetőségRothadás