FANDOM

ÉletrajzSzerkesztés

Hosok Demonurak Guarg Marbas
Néhány bátor ember, kik már mind halottak, mondogatták, hogy Guarg „nem egészen démon”. Bárki, aki vet egy pillantást kitágult pupillájú szemébe, el tudja dönteni a kérdést. De jobb erről nem beszélni - Guarg kegyetlenül megbüntetheti az őt megsértőket, megfosztva őket mágikus erejüktől.

Induló tulajdonságokSzerkesztés

Tamadas TámadásVedekezes VédekezésVarazsero VarázserőTudas TudásMoral MorálSzerencse SzerencseMana Mana
20120020

SpecializációSzerkesztés

Specializaciok Demonurak Tudatrablo
Tudatrabló
A Zavartság varázslat hatása mellett a célpont manája is lecsökken, a hős minden szintjéért 1 ponttal.

Induló ismeretek és képességSzerkesztés

Induló ismeretekSzerkesztés

Ismeretek Kapunyitas Alap
Alap kapunyitás
Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput, és ilyenkor elveszíti kezdeményezésének 50%-át. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 30%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek.
Ismeretek Sotet magia Alap
Alap sötét mágia
Lehetővé teszi harmadik körös sötét mágia varázslatok tanulását, és minden sötét mágiát erősebbé tesz.

Induló képességSzerkesztés

Kepessegek Az elme mestere
Az elme mestere (Alap sötét mágia ismeretből)
A Lassítás és a Zavartság varázslat tömeges hatású lesz, de varázslási költségük megduplázódik. A hős csak feleannyi kezdeményezést veszít a varázslásukkal.

Induló sereg és varázslatokSzerkesztés

A lények számánál azért nem egy konkrét szám szerepel, mert a játék indulásakor véletlenszerűen kerül meghatározásra a lények mennyisége. Nem minden hős kap varázslatot induláskor, azonban néhányuk egy vagy több extra harci szerkezettel kezdheti a játékot.

Induló lényekSzerkesztés

Lenyek Demoni sik Imp
Lenyek Demoni sik Szarvas demon
Lenyek Demoni sik Pokolkutya
16-23 Imp9-11 Szarvas démon0-3 Pokolkutya

Induló varázslatSzerkesztés

Varazslatok Sotet magia Zavartsag
(Tömeges) Zavartság*

(*): Az elme mestere képesség által ezt a varázslatot a hős képes minden ellenséges lényre egyszerre varázsolni.

Hadjáratbeli szerepeSzerkesztés

Ez a szakasz még csonk.