FANDOM

ÉletrajzSzerkesztés

Hosok Demonurak Grawl
Bárhová is megy, Grawlt mindig követi egy falkányi csaholó, nyáladzó pokolkutya. Ezek az egyedüli élőlények, akikkel Grawl hajlandó foglalkozni, és úgy védi őket, mintha a családtagjai lennének. A merészebbek azt állítják, valóban rokonok, de bárkit, aki bántalmazni akarja vagy kigúnyolja őt, pillanatok alatt darabokra szaggatják imádott cerberusainak pengeéles agyarai.

Induló tulajdonságokSzerkesztés

Tamadas TámadásVedekezes VédekezésVarazsero VarázserőTudas TudásMoral MorálSzerencse SzerencseMana Mana
20120020

SpecializációSzerkesztés

Specializaciok Demonurak Kutyakikepzo
Kutyakiképző
Minden pokolkutya és cerberus a hős seregében +1 bónuszt kap támadásra és védekezésre, a hős minden két szintjéért, az első szinttől kezdve.

Induló ismeretekSzerkesztés

Ismeretek Kapunyitas Alap
Alap kapunyitás
Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput, és ilyenkor elveszíti kezdeményezésének 50%-át. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 30%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek.
Ismeretek Pusztito magia Fejlett
Fejlett pusztító mágia
Lehetővé teszi negyedik körös pusztító mágia varázslatok tanulását, és a pusztító mágia még erősebb lesz.

Induló seregSzerkesztés

A lények számánál azért nem egy konkrét szám szerepel, mert a játék indulásakor véletlenszerűen kerül meghatározásra a lények mennyisége. Nem minden hős kap varázslatot induláskor, azonban néhányuk egy vagy több extra harci szerkezettel kezdheti a játékot.

Induló lényekSzerkesztés

Lenyek Demoni sik Pokolkutya
Lenyek Demoni sik Pokolkutya
Lenyek Demoni sik Pokolkutya
4-5 Pokolkutya4-5 Pokolkutya4-5 Pokolkutya