FANDOM

ÉletrajzSzerkesztés

Hosok Lovagok Ellaine
Ellaine a Napfogyatkozás Háborújában becsülettel szolgált a király seregében, azután visszatért a családi birtokra, hogy azt igazgassa a maga bölcs, jószívű, könyörületes módján. Biztos kézzel virágoztatta fel az addig meglehetősen rosszul vezetet birtokot, amely gazdag és gyarapodó területté vált. Most, hogy visszatért a háborúba, a földművesek szívesen emlékeznek vissza jó cselekedeteire, és parancsnoksága alatt csodaszámba menő, bátor tetteket hajtanak végre a harcmezőn.

Induló tulajdonságokSzerkesztés

Tamadas TámadásVedekezes VédekezésVarazsero VarázserőTudas TudásMoral MorálSzerencse SzerencseMana Mana
12111010

SpecializációSzerkesztés

Specializaciok Lovagok Nep kegyeltje
Nép kegyeltje
Minden paraszt és regruta a hős seregében +1-et kap támadásra és védekezésre a hős minden második szintjéért, az első szinttől kezdődően. Emellett minden paraszt a hős seregében +1 aranyat termel naponta a kincstárnak az adófizetésen felül.

Induló ismeretek és képességSzerkesztés

Induló ismeretekSzerkesztés

Ismeretek Ellencsapas Alap
Alap ellencsapás
Egyedi lovagi ismeret. Lehetővé teszi emberi csapatok fejlesztését. Csak olyan menedéki városokban működik, ahol van gyakorlótér. A lovag csapatainak sebzése visszatámadáskor 5%-kal megnő.
Ismeretek Hadvezetes Alap
Alap hadvezetés
A hős seregében minden lény morálja 1-gyel megnő.

Induló képességSzerkesztés

Kepessegek Toborzas
Toborzás (Alap hadvezetés ismeretből)
Megnöveli az 1., 2. és 3. szintű lények termelődését 3-mal, 2-vel illetve 1-gyel egy saját városban. Ehhez a hősnek a hét utolsó napján a városban kell tartózkodnia.

Induló sereg és varázslatokSzerkesztés

A lények számánál azért nem egy konkrét szám szerepel, mert a játék indulásakor véletlenszerűen kerül meghatározásra a lények mennyisége. Nem minden hős kap varázslatot induláskor, azonban néhányuk egy vagy több extra harci szerkezettel kezdheti a játékot.

Induló lényekSzerkesztés

Lenyek Menedek Paraszt
Lenyek Menedek Paraszt
Lenyek Menedek Paraszt
22-32 Paraszt22-32 Paraszt22-32 Paraszt