ÉletrajzSzerkesztés

Hosok Vandorok Anwen
Anwen még az elfek mércéje szerint is kiemelkedő fanatizmussal védi az erdőt, valamint annak állat- és növényvilágát. Irollan járatlan erdeiben, önkéntes száműzetésében nem is törődik mással, így mindenki a vadon őrzőjeként ismeri el őt. Szomorú sors jut osztályrészül azoknak, akik ártanak az erdőnek, lakóinak vagy védelmezőinek, mert amikor Anwen háborúba vonul, Sylanna istennő ott harcol az oldalán, és haragja viharként zúdul teremtményeinek bántalmazóira.

Induló tulajdonságokSzerkesztés

Tamadas TámadásVedekezes VédekezésVarazsero VarázserőTudas TudásMoral MorálSzerencse SzerencseMana Mana
02120020

SpecializációSzerkesztés

Specializaciok Vandorok Sylanna kardja
Sylanna kardja
A hős seregében minden erdőlakó teremtmény sebzése esküdt ellenségre a hős minden szintje után 2%-kal megnő.

Induló ismeretek és képességSzerkesztés

Induló ismeretekSzerkesztés

Ismeretek Bosszuallo Alap
Alap bosszúálló
Egyedi vándor ismeret. A vándor választhat 1 esküdt ellenséget a Bosszúállók céhénél az erdőlakók bármelyik városában. A vándor csapatai azon a lényen 40% eséllyel kritikus találatot ejtenek, dupla sebzést okozva ezzel. Mielőtt egy lényt eképpen kiválaszthatna, a vándornak két teljes népességet meg kell ölnie belőlük.
Ismeretek Vedekezes Alap
Alap védekezés
A lényeid sebesülésének mértékét 10%-kal csökkenti a harcban.

Induló képességSzerkesztés

Kepessegek Vedelem
Védelem (Alap védekezés ismeretből)
A lényeid sebesülésének mértékét 15%-kal csökkenti mágikus támadásoknál.

Induló seregSzerkesztés

A lények számánál azért nem egy konkrét szám szerepel, mert a játék indulásakor véletlenszerűen kerül meghatározásra a lények mennyisége. Nem minden hős kap varázslatot induláskor, azonban néhányuk egy vagy több extra harci szerkezettel kezdheti a játékot.

Induló lényekSzerkesztés

Lenyek Erdolakok Driad
Lenyek Erdolakok Pengetancos
Lenyek Erdolakok Vadasz
10-14 Driád5-7 Pengetáncos0-2 Vadász

Anwen, mint párbajhősSzerkesztés

Párbaj módban a hős előre meghatározott sereget, ismereteket, képességeket, varázstárgyakat és varázslatokat használhat. A hős tapasztalati szintje minden esetben 15. Ennek és a varázstárgyaknak köszönhetően tulajdonságai is mások, azonban természetesen specializációja nem változik.

Tulajdonságai párbajbanSzerkesztés

A zárójelben található érték a hős varázstárgyak nélküli alapértékei.

Tamadas TámadásVedekezes VédekezésVarazsero VarázserőTudas TudásMoral MorálSzerencse SzerencseMana Mana
8 (6)11252 (0)2 (0)50

Serege párbajbanSzerkesztés

Lenyek Erdolakok Tunder
Lenyek Erdolakok Harci tancos
Lenyek Erdolakok Mestervadasz
Lenyek Erdolakok Druida mester
Lenyek Erdolakok Egyszarvu
Lenyek Erdolakok Osi treant
Lenyek Erdolakok Smaragdsarkany
100 Tündér100 Harci táncos30 Mestervadász25 Druida mester25 Egyszarvú10 Ősi treant5 Smaragdsárkány

Ismeretei és képességei párbajbanSzerkesztés

IsmeretekSzerkesztés

Ismeretek Bosszuallo Gyakorlott
Gyakorlott bosszúálló
Egyedi vándor ismeret. A vándor választhat 3 esküdt ellenséget a Bosszúállók céhénél az erdőlakók bármelyik városában. A vándor csapatai azon a lényen 40% eséllyel kritikus találatot ejtenek, dupla sebzést okozva ezzel. Mielőtt egy lényt eképpen kiválaszthatna, a vándornak két teljes népességet meg kell ölnie belőlük.
Ismeretek Tamadas Fejlett
Fejlett támadás
10%-kal növeli lényeid közelharci sebzését.
Ismeretek Megvilagosodas Fejlett
Fejlett megvilágosodás
A hős +1-et kap az egyik elsődleges statisztikájához minden harmadik szintjéért az elsőtől kezdve, és +10% bónuszt kap a tapasztalati pontokra.
Ismeretek Vedekezes Fejlett
Fejlett védekezés
A lényeid sebesülésének mértékét 20%-kal csökkenti a harcban.

KépességekSzerkesztés

Kepessegek Nyilzapor
Nyílzápor (Gyakorlott bosszúálló ismeretből)
Lehetővé teszi a vándor számára, hogy egyszerre támadjon minden esküdt ellenségre.
Kepessegek Halalpontos loves
Halálpontos lövés (Gyakorlott bosszúálló ismeretből)
Megnöveli a vándor sebzését a támadó ellenséges lényeken. Ha az egy esküdt ellensége, a találat kritikus, a sebzés megduplázódik, és legalább egy lény biztosan meghal.
Kepessegek Nyil bubaj
Nyíl bűbáj (Gyakorlott bosszúálló ismeretből)
A vándor támadó és átok varázslatokkal láthatja el a nyílvesszőit. A vándor minden támadása (beleértve a Nyílzápor képességet) nem csak sebzést okoz, de azonnal bűbájos varázst is kibocsát, ami csökkenti a vándor manáját. A hatás a harc végéig tart, vagy addig, amíg a vándor manája elfogy.
Kepessegek Harci orjonges
Harci őrjöngés (Fejlett támadás ismeretből)
A hős seregében minden lény minimális és maximális sebzése 1-gyel megnő. Különösen hatékony alacsony szintű lények esetében.
Kepessegek A termeszet haragja
A természet haragja (Fejlett támadás ismeretből és harci őrjöngés képességből)
A vándor seregében az erdőlakó lények +1 maximális sebzést kapnak.
Kepessegek Misztikus megerzes
Misztikus megérzés (Fejlett megvilágosodás ismeretből)
Lehetővé teszi egy, az ellenséges hős vagy lény által a harcban használt, ismeretlen varázslat megtanulását (ha a hős képes rá, ami az iskolát, szintet stb. illeti).
Kepessegek Ismerd meg az ellenseged
Ismerd meg az ellenséged (Fejlett megvilágosodás ismeretből és misztikus megérzés képességből)
A "Bosszúálló" ismeret kritikus találati esélye 10%-kal megnő.
Kepessegek Vedelem
Védelem (Fejlett védekezés ismeretből)
A lényeid sebesülésének mértékét 15%-kal csökkenti mágikus támadásoknál.
Kepessegek Kiteres
Kitérés (Fejlett védekezés ismeretből)
A lényeid sebesülésének mértékét 20%-kal csökkenti távolsági támadásnál.

Varázstárgyai párbajbanSzerkesztés

Varazstargyak Oroszlan koronaja
Oroszlán koronája
2-vel növeli a hős morálját és szerencséjét.
Varazstargyak Uralom Medalja
Uralom Medálja
Ingyen növeli a hős elsődleges ismeretének szintjét. A plusz szint akkor is jár, ha a hős már Gyakorlott szinten van.
Varazstargyak Hatalom kardja
Hatalom kardja
+2 a hős támadásához.

Varázslatai párbajbanSzerkesztés

Varazslatok Pusztito magia Foldontuli nyil
Varazslatok Pusztito magia Kodardak
Varazslatok Pusztito magia Villamcsapas
Földöntúli nyílKődárdákVillámcsapás
Varazslatok Fenymagia Isteni ero
Varazslatok Fenymagia Gyorsitas
Varazslatok Fenymagia Kitartas
Varazslatok Fenymagia Megtisztitas
Isteni erőGyorsításKitartásMegtisztítás
Varazslatok Sotet magia Lassitas
Varazslatok Sotet magia Sebezhetoseg
LassításSebezhetőség
Varazslatok Idezo magia Tuzcsapda
Tűzcsapda