ÉletrajzSzerkesztés

Hosok Vandorok Alaron
Minden elf a Harmóniát szolgálja; Alaron egészen addig ment az eszmék átvételében, hogy még az ellenségei létezését is szükséges és jó dolognak tartja. Bár a mindenségre vonatkozó mércével mérve ez jó filozófia lehet, komoly nehézségeket okozhat akkor, amikor egy sereg vezetője hajlamos megbocsátani és életben hagyni a támadó ellenséget. Alaron megérti mások elpuszításának politikai szükségességét saját birodalmának megmentése érdekében, de ennek ellenére igyekszik elkerülni ezeket a pillanatokat.

Induló tulajdonságokSzerkesztés

Tamadas TámadásVedekezes VédekezésVarazsero VarázserőTudas TudásMoral MorálSzerencse SzerencseMana Mana
02121020

SpecializációSzerkesztés

Specializaciok Vandorok Elfek duhe
Elfek dühe
Pengetáncos, harci táncos, vadász, mestervadász, druida, druida mester megkapja a felbőszültség képességet.

Induló ismeretek és képességSzerkesztés

Induló ismeretekSzerkesztés

Ismeretek Bosszuallo Alap
Alap bosszúálló
Egyedi vándor ismeret. A vándor választhat 1 esküdt ellenséget a Bosszúállók céhénél az erdőlakók bármelyik városában. A vándor csapatai azon a lényen 40% eséllyel kritikus találatot ejtenek, dupla sebzést okozva ezzel. Mielőtt egy lényt eképpen kiválaszthatna, a vándornak két teljes népességet meg kell ölnie belőlük.
Ismeretek Hadvezetes Alap
Alap hadvezetés
A hős seregében minden lény morálja 1-gyel megnő.

Induló képességSzerkesztés

Kepessegek Toborzas
Toborzás (Alap hadvezetés ismeretből)
Megnöveli az 1., 2. és 3. szintű lények termelődését 3-mal, 2-vel illetve 1-gyel egy saját városban. Ehhez a hősnek a hét utolsó napján a városban kell tartózkodnia.

Induló seregSzerkesztés

A lények számánál azért nem egy konkrét szám szerepel, mert a játék indulásakor véletlenszerűen kerül meghatározásra a lények mennyisége. Nem minden hős kap varázslatot induláskor, azonban néhányuk egy vagy több extra harci szerkezettel kezdheti a játékot.

Induló lényekSzerkesztés

Lenyek Erdolakok Driad
Lenyek Erdolakok Pengetancos
Lenyek Erdolakok Vadasz
10-14 Driád5-7 Pengetáncos0-2 Vadász

Extra harci szerkezetSzerkesztés

Harci szerkezetek Balliszta
Balliszta

Hadjáratbeli szerepeSzerkesztés

Ez a szakasz még csonk.